پيشنهاد مي شود



Perfume
The Story Of AMurderer

عطر داستان يك قاتل






ژان بابتيست ... چي شده؟

آقا ، من بايد يياموزم كه چطور يك رايحه را بگيرم.

چي مي گي؟

من بايد ياد بگيرم كه چطور يك بو رابگيرم و تا ابد حفظ كنم.

منظورت حفظ كردنه؟

بله آقا ، شما بايد بمن بياموزيد.

آروم باش پسرم ، آروم باش. ما كارهايي داريم كه انجام بديم.

روح هر ماده اي در بويش است ، شما اينرا گفتيد .

آقا من گفتم؟

من براتون هر چقدر كه بخواهيد عطر ميسازم ، و شما بايد بمن بياموزيد كه چطور بوي همه چيز را بتوانم حفظ كنم ... ميتوانيد اينكار را بكنيد؟

خوب ... نشونت ميدم.

و هر چيزي را كه مي دانيد بمن بياموزيد و من بهترين عطر هاي جهان را برايتان مي سازم.ا








کارگردان تام تیکور
تهیه‌کننده برند ايشينگر
نویسنده پاتریک زوسکیند،تام تیکور
بازیگران داستین هافمن، بن ویشا، آلن ریکمن
موسیقی راینولد هیل، تام تیکور، جانی کلیمِک
فیلمبرداری فرانک گریب
تدوین الکساندر برنر
انتشار ۲۷ دسامبر، ۲۰۰۶، آمریکا
مدت ۱۴۷ دقیقه
زبان انگلیسی


مي توانيد اين فيلم را دانلود كنيد.ا

قسمت اول ، قسمت دوم ، قسمت سوم ، قسمت چهارم ، قسمت پنجم ، قسمت ششم ، قسمت هفتم ، قسمت هشتم ،
قسمت نهم






No comments: